Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των αιτημάτων των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας καθώς και την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση προβλημάτων, η Μονάδα Ψηφιακής Διακυβέρνησης χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης εργασιών (ticketing).
Οδηγίες καταχώρησης αιτήματος
Βήμα 1. Μπαίνετε στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://helpdesk.uowm.gr
Επιλέγετε “Καταχώρηση αιτήματος”.
Βήμα 2. Από τις κατηγορίες αιτημάτων επιλέγετε αυτή που περιγράφει καλύτερα το αίτημά σας.
Βήμα 3. Συμπληρώνετε τη φόρμα της υπηρεσίας Κεντρικής Πιστοποίησης με το ιδρυματικό όνομα χρήστη και κωδικό σας
Βήμα 4. Συμπληρώνετε τη φόρμα με την περιγραφή του αιτήματός σας ή του προβλήματος που αντιμετωπίζετε. Παρακαλούμε να είστε όσο γίνεται πιο ακριβής.
Βήμα 5. Αν συμπληρώσατε τη φόρμα χωρίς λάθη, το σύστημα σας ενημερώνει για την επιτυχή καταχώρηση του αιτήματος. Επίσης θα λάβετε σχετικό μήνυμα στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Το προσωπικό της Μονάδας Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αφού εξετάσει το αίτημά σας, θα προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες. Αναλόγως της φύσης του αιτήματος, ίσως ζητήσει επιπλέον στοιχεία, όπως π.χ. επιπλέον πληροφορίες ή μία ψηφιακά υπογεγραμμένη αίτηση.